Foghúzás

Célunk elsősorban a fogak megtartása, de egyes esetekben, ha a fog már semmilyen módon nem menthető, annak eltávolítására kényszerülünk. A foghúzást helyi érzéstelenítésben végezzük, amelyhez articain hatóanyag tartalmú Ultracain injekciót használunk. Ennek nagy előnye, hogy nagyon gyorsan, 1-3 perc alatt hat, erős fájdalomcsillapító hatású, nincs szövetingerlő tulajdonsága és minimum 1 órán keresztül hat. Biztonságban használható kismamáknál, a magzatot nem károsítja, az anyatejben nem választódik ki. Szív- és érrendszeri betegségben szenvedőknél, cukorbeteg pácienseknél és lidocain allergia esetén is alkalmazható.
Az elvesztett fogak pótlása rendkívül fontos az egészség megőrzése szempontjából. A fogak hiánya számos kedvezőtlen következménnyel jár, káros reakciókat indíthat el a szájüregben és a szervezetben egyaránt. A hiányt határoló fogak bedőlhetnek, túlterhelődhetnek, elvándorolhatnak. A hiánnyal szemközti fogak megtámasztás nélkül meghosszabbodhatnak, belenőhetnek a lyukba.
A frontfogak hiánya a kedvezőtlen esztétikai hatás mellett beszédbeli, fonetikai problémát is okoz. A féloldali őrlőfog hiányok pedig az ellenoldali rágófogak egyoldali terhelése miatt az állkapocsízület diszfunkciójához vezetnek. A nem megfelelő rágás az emésztőrendszer túlterhelődéséhez, később megbetegedéseihez vezetnek. Ezen káros folyamatok megelőzése, megállítása céljából ajánlott a fogak hiányának mielőbbi helyreállítása.

KLINIKÁK DENT Dental Ltd.
Office: 1083 Budapest, Szigony u. 41.
VAT num: 23584851-1-42
Phone: +36 30 210-5777